»Če bo projekt zamaknjen ali pride do novega razpisa, se mora nekdo vprašati, kaj to pomeni za ceno in roke. Slovenija bo zaostajala v logistiki in Luka Koper bo izolirana v Evropi.«
»Projekt drugega tira je dokaz, da smo stvari začeli delati drugače.«
»Pomen drugega tira, ki je pomemben za Luko Koper, je danes v Bruslju poudaril tudi infrastrukturni minister Jernej Vrtovec.«
»Delamo vse potrebno, da projektno podjetje 2TDK nemoteno dela.«
»Vlaki bodo po tem tiru v prvi polovici leta 2026 vozili na podlagi začasnega uporabnega dovoljenja oz. odločb.«
»V letu 2019 ocenjena vrednost projekta je znašala 1,150 milijarde evrov, v danes potrjenem investicijskem programu pa znaša 1,109 milijarde evrov.«
»To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Po današnjem glasovanju sveta direktorjev EIB-ja in posledični odobritvi posojila, za katero je bilo treba predložiti vrsto dokumentov in posredovati precej dodatnih pojasnil za izpolnitev zahtev EIB-ja, je jasno, da družba 2TDK projekt vodi transparentno in gospodarno ter da je drugi tir ekonomsko upravičen projekt, ki bo izboljšal povezljivost Slovenije s srednjo in vzhodno Evropo ter prinesel slovenskemu gospodarstvu številne koristi.«
»V Levici smo si ves čas prizadevali, da se prek drugega tira prepreči tiha privatizacija Luke Koper. V prejšnji vladi se je to ustavilo.«
»Verjamem, da bo izgradnja drugega tira pripomogla k temu, da bo Luka Koper še bolj konkurenčna in da se bo to v kratkem tudi pokazalo skozi dodatne naložbe v sami Luki Koper.«
»Popravite nas, če napačno razumemo. Drugi tir smo začeli graditi leta 2021. Po petih letih, leta 2026, naj bi bil končan.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju